• Графік роботи
  • Пн-Пт 9:00 - 17:30
  

Технічне обслуговування вузлів обліку, ЛУЗОД, АСКОЕ

 

Ясне і розумне ціноутворення

При узгодженні вартості обслуговування замовник отримує повну інформацію по переліку і режиму проведення робіт.

Роботи проводяться в зручний день і годину

Для того, щоб обов'язкові відключення при проведенні робіт не відбивалися на роботі підприємства - ми проводимо ремонт і у вихідні дні і в неробочий час.

Відповідальна і компетентна спеціалізована компанія

Вольт Енерго Групс володіє всіма необхідними дозволами і ліцензіями. Співробітники компанії проходять щорічне навчання і підтверджують кваліфікацію.

Широкий спектр енергопослуг

Компанія надає весь перелік послуг, який необхідний в електрогосподарстві до 10 кВ включно.

Електротехнічна компанія повного циклу

Вольт Енерго Групс. Ми виробляємо електрообладнання, монтуємо, підключаємо і забезпечуємо його технічне обслуговуємо електрообладнання від 0,4 до 10кВ включно.

Річне технічне обслуговування систем ЛУЗОД, АСКОЕ

Системи обліку електроенергії ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) та асте (АСТОЕ), так само, як і будь-які багатокомпонентні системи вимагають спостереження і обслуговування.

Основними компонентами, з яких складається будь-яка система ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) та асте (АСТОЕ), є:

  • прилади обліку,
  • канали зв’язку,
  • які беруть і передавальні пристрої,
  • програмне забезпечення,
  • комп’ютерне обладнання (сервери).

При порушенні працездатності будь-який з цих складових – вся система перестає виконувати свою задачу. У зв’язку з цим, важко визначити, яка з цих складових більш пріоритетна.

Потрібно пам’ятати, що виробник лічильника – відповідає за лічильник, виробник модему-відповідає за модем, виробник ПО – відповідає виключно за ПО.

Завдання технічного обслуговування – це працездатність всієї системи, незалежно від того, який компонент вийшов з ладу.

Саме комплексне технічне обслуговування і пропонує компанія Вольт Енерго.

АСКУЭ Сервис

 

Скільки коштує обслуговування системи обліку електроенергії та від чого залежить ціна?

Щоб розрахувати вартість обслуговування системи обліку електроенергії потрібна наступна інформація:

  1. Яка у Вас система – ЛУЗОД, АСКОЕ або АСТОЕ?
  2. Яка кількість лічильників в системі обліку електроенергії і які це лічильники (виробник)?
  3. Яка кількість модемів (шаф ЛУЗОД / АСКОЕ)
  4. Яка кількість виїздів на об’єкт передбачається (мінімум 2 на рік – максимум 12 на рік)
  5. Чи надається можливість віддаленого доступу
  6. Де територіально розташовані прилади обліку – для прорахунку транспортних витрат.

Після того, як ця інформація буде отримана наш інженер зможе скласти комерційну пропозицію по вартості обслуговування Вашої системи обліку електроенергії.

Якщо озвучена вартість Вас влаштовує і Ви готові укладати договір на 12 місяців (мінімальний термін договору обслуговування) – до Вас на об’єкт виїжджає інженер для обстеження Вашого об’єкту і оцінки фактичного стану обладнання.

Перед взяттям системи обліку електроенергії на обслуговування технічною службою Вольт Енерго, якщо буде необхідність, будуть дані рекомендації про оновлення обладнання або ПЗ, виконання яких зменшить вартість ТО.

Після проведення обстеження Вам надається договір на технічне обслуговування системи ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) або асте (АСТОЕ), де прописані всі заходи і звіти, які Ви будете отримувати в процесі обслуговування.

ВАЖЛИВО ВІДЗНАЧИТИ: Для тих компаній, у яких встановлена ​​система ЛУЗОД, при якій, вони не мають доступу до звітів – ми, в стандартному пакеті, обов’язково надаємо «режимні дні» і щомісячні звіти за показниками і споживання електроенергії.

Ми беремо на обслуговування не тільки ті системи, які встановлювали самі, але і системи інших інтеграторів.

Єдина умова для систем АСКОЕ – система повинна бути побудована на базі програмного комплексу «енергоцентр». Якщо Ваша АСКОЕ не на основі «енергоцентр» – ми можемо встановити Вам «енергоцентр» або підключити Ваші лічильники до нашого сервера – і у Вас буде повноцінне АСКОЕ без витрат на покупку програмного комплексу.

Важливість технічного обслуговування систем обліку електроенергії

Багато представляють групу технічного обслуговування, як «пожежну команду», яка працює за викликом при виникненні неполадок. Це не дуже правильно. Так, група технічного обслуговування, звичайно ж, повинна швидко реагувати на проблему, але

ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ – НЕ УСУНЕННЯ, А НЕДОПУЩЕННЯ ПРОБЛЕМ.

З цією метою Ваша система обліку електроенергії ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) або асте (АСТОЕ), береться під постійне спостереження. Крім віддаленого спостереження ми проводимо регламентні заходи, які дозволяють системі працювати довго і надійно.

У відділ АСКОЕ Вашої енергопостачальної компанії ми заявляємо, що система обліку електроенергії знаходиться у нас на обслуговуванні. З цього моменту, при виникненні будь-якої неполадки з системою обліку можуть там не приходить інспектор з приписом і погрозами відключити в разі невиконання, а нам дзвонять з відділу АСКОЕ Вашої енергопостачальної компанії, сповіщають про те, що є неполадки в системі і ми ці неполадки усуваємо .

Підприємства, які ми обслуговуємо, не впізнають про 90% питань, що виникають по ЛУЗОД та АСКОЕ – так як ми їх вирішуємо віддалено, не відволікаючи головного енергетика або інженера.

Важливою складовою ціноутворення і якісного обслуговування, звичайно ж, є те – яке рішення реалізував Ваш підрядник – коли впроваджував у Вас систему обліку електроенергії.

Простий приклад: Побудувати 2 канали зв’язку можна 2-ма способами. Перший-можна поставити ОДИН модем, в який вставляється 2 картки дозвону, і, відповідно, підтримується 2 канали зв’язку. Другий – можна поставити ДВА незалежних модему, кожен з яких підтримує тільки 1 канал зв’язку.

Мінус такого рішення – збільшується ціна комунікаційної шафи.

Плюс такого рішення – при виході з ладу одного модему, другий працює, тобто один канал зв’язку у вас зберігається. Якщо зберігся канал забезпечує зв’язок з енергопостачальною компанією – то другий канал зв’язку можна відновлювати в досить спокійному режимі, якщо ж порушився канал зв’язку з енергопостачальною компанією, то відновлення зв’язку з постачальником електроенергії займе кілька хвилин, досить просто поміняти картки місцями, а другий канал відновлювати, знову ж таки в спокійному режимі. В цьому випадку – Ви не порушите режим передачі даних на енергопостачальну компанію і, відповідно, не будете мати проблем зі
штрафами і приписами.

Звідси випливає ще один мінус одне-модемного системи – в разі поломки Ви втрачаєте обидва канали зв’язку, з усіма наслідками, в разі несвоєчасного відновлення.

Обов’язковою умовою віддаленого супроводу системи ЛУЗОД (ЛУЗОД) та АСКОЕ (АСКОЕ) є надання нашій службі технічного обслуговування

  1. IP-адреси лічильника
  2. номер лічильника
  3. Номер дозвону до лічильника

Всі ці дані міститися в «Акті введення в дослідну експлуатацію ЛУЗОД (АСКОЕ)»

Одним з базових переваг постійного обслуговування системи обліку електроенергії є фінансова залишаєш Ти.

При виході з ладу системи ЛУЗОД (ЛУЗОД) або АСКОЕ (АСКОЕ) – відновлення Вам обійдеться набагато дорожче і довше за часом, ніж постійне спостереження за системою і усунення можливих неполадок до того, як вони стали аварією.

Режим оплати може бути як щоквартальним, так і щомісячним.

Якщо система обліку на Вашому підприємстві була впроваджена не нашої компанією – то перед тим, як оцінити вартість обслуговування на об’єкт обов’язково повинен виїхати наш сервіс-інженер. Його завдання – ревізія як існуючої системи в цілому, так і основних компонентів, зокрема.

Вартість виїзду і ревізії існуючої системи нашим сервіс-інженером потім віднімається з вартості річного обслуговування системи обліку електроенергії Вашого підприємства. Таким чином – у разі укладення договору на річне обслуговування – Ви нічого не втрачаєте.

Для отримання більш докладної інформації або типового комерційної пропозиції на обслуговування системи обліку електроенергії ЛУЗОД, АСКОЕ або асте, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.

Чому важливо проводити обслуговування ЛУЗОД, АСКОЕ

 

1

Обслуговування мереж - обов'язок власника

Згідно з типовим договором про спільне використання технологічних електричних мереж - власник мереж зобов'язаний забезпечувати працездатний стан мереж, забезпечувати виконання попереджувальних робіт (дивіться Типовий договір про спільне використання технологічних електричних мереж в ПКЕЕ)
2

Обслуговування мереж - забезпечує працездатність електроустановок

Проведення технічного обслуговування і планових - попереджувальних робіт забезпечує підтримку працездатності електроустановок.
3

Обслуговування мереж - виключає (зменшує) фінансові втрати

Підтримка працездатності електроустановок забезпечує безперебійність роботи підприємств та, в зв'язку з цим, виняток фінансових втрат через простої. Якщо ж до електроустаткування Вашого підприємства підключені субабонентами, у яких прямі договори з енергопостачальними компаніями, в разі простою через відсутність електроенергії - фінансова відповідальність може лягти на плечі Вашого підприємства, тому що в договорах спільного споживання все досить детально прописано.
4

Обслуговування мереж - збільшує термін служби електрообладнання

Ігнорування планових заходів з ремонту та обслуговування електроустаткування призводить до скорочення терміну служби електроустановки

Скільки коштує технічне обслуговування ЛУЗОД, АСКОЕ

Вартість технічного обслуговування залежить від 4 основних чинників

1

Кількість устаткування, яке обслуговується

Залежно від того, яка кількість електроустановок та електрообладнання Замовник передає на обслуговування змінюється і вартість. тому обсяг робіт з обслуговування і планово-попереджувальним заходам прямо пропорційний кількості ТП, силових трансформаторів, електрощитів та іншого обладнання, переданого на технічне обслуговування в нашу компанію.
2

Кількість планових виїздів для проведення робіт з обслуговування і регламенту проведених робіт

При узгодженні умов обслуговування з Замовником обов'язково узгоджується режим обслуговування і, відповідно, кількість виїздів на об'єкт. Кількість виїздів на об'єкт залежить не тільки від вимог ПКЕЕ, а й від реального технічного стану електрообладнання
3

Стан устаткування, яке обслуговує

Ціна річного технічного обслуговування електрогосподарства залежить також від стану переданого на обслуговування обладнання. Для того, щоб ціна була невисокою ми практикуємо наступний підхід. На початку ми наводимо електрогосподарство в хороше експлуатаційний стан, проводячи всі необхідні ремонтні роботи. Потім залишається тільки підтримувати технічне робочий стан обладнання проводячи планово-попереджувальні заходи.
4

Складність устаткування, яке обслуговує

Зрозуміло, обслуговування КТП 10 / 0,4 кВ серйозного виробничого підприємства не може коштувати так само, як обслуговування ГРЩ (ВРП). Залежно від складності устаткування бувають задіяні співробітники різної кваліфікації, що також впливає на ціну

Хто може проводити технічне обслуговування ЛУЗОД, АСКОЕ

 

Проводити технічне обслуговування КТП або ТП, електрогосподарств і електроустановок можуть ті компанії, які мають відповідні спеціалізовані дозволу, ліцензії та сертифікати.

Кваліфікований персонал з IV і V групами допуску з електробезпеки

Щорічне навчання та підтвердження кваліфікації

Укомплектованість електроприладами і обладнанням з актуальних терміном повірки, обов'язково підтвердженими документально

Штат технічного відділу компанії «Вольт Енерго Групс» укомплектований інженерами-електриками різних спеціалізацій. Всі фахівці компанії мають 4 або 5 групами допуску, проходять щорічне навчання і підтверджують свою кваліфікацію.

Спектр вирішуваних завдань:
- від заміни електроапаратів до ремонту і обслуговування силових трансформаторів і КТП
- від заміни лічильників і трансформаторів до впровадження і обслуговування систем обліку ЛУЗОД та АСКОЕ.
- від проведення електровимірювань 0,4 кВ до проведення випробувань електроустаткування 10кВ

Компанія Вольт Енерго Групс, зрозуміло, має всі необхідні дозвільні документи та документами підтверджуючими нашу кваліфікацію:
- дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки
- ліцензією на виконання електромонтажних та пуско-налагоджувальних робіт
- сертифікованої в Укрметртестстандарті електролабораторій.

Етапи укладення договору

 

Зв'язатися з компанією

Зв'язатися c нами можна всіма доступними способами: телефон, Viber, Telegram, WhatsApp, месенджери. По електронній пошті, через чат на сайті, через Facebook. Нам можна робити заявки і у вихідні дні. Навіть якщо Ви зателефонуйте в неробочий час - наша СРМ-система запам'ятає Ваш телефон і в перший же робочий день - Вас набере наш фахівець.

Оцінка вартості обслуговування

Залежно від передбачуваного масштабу і переліку обладнання переданого на обслуговування, Менеджер або виїжджає відразу на об'єкт для оцінки, або передає Замовнику опитувальний лист з переліком обладнання та робіт, які передбачається виконувати при обслуговуванні. Замовник наголошує на тому, що йому цікаво. Ми надаємо всебічну консультаційну підтримку при заповненні опитувального листа.
Ми надаємо Вам опитувальний лист, де вказано перелік обладнання, яке ми можемо взяти на обслуговування, перелік базових і додаткових робіт, які ми виконуємо при обслуговуванні. Чи отримуєте опитувальний лист. Вибираєте обладнання, роботи, режим відвідування, варіанти оплати, які вам необхідні. При необхідності ми надамо і допоможемо заповнити опитувальний лист.

Узгодження попередньої вартості

Після виїзду на об'єкт або заповнення опитувального листа наш фахівець зможе зорієнтувати Вас по вартості щомісячного обслуговування. Треба розуміти, що позначаючи вартість обслуговування електроустаткування - ми виходимо з того, що воно знаходиться в стандартному робочому стані і не потребує термінового ремонту.

Виїзд на об'єкт для оцінки стану обладнання (складання дефектної відомості)

Якщо оцінка проводилася без виїзду на об'єкт і попередня вартість Вас влаштувала - до Вас виїжджає наш фахівець для оцінки стану електрообладнання (складання дефектної відомості). Якщо обладнання не потребує ремонту, то, як правило, вартість залишається незмінною. Якщо ж, згідно дефектної відомості, необхідно провести попередні роботи для приведення установок в справний стан, то ми проводимо ці роботи і після цього беремо електрогосподарство на технічне обслуговування.

Укладення договору на технічне обслуговування електрогосподарства (електроустановок, електрощитів)

В процесі укладання договору ми узгоджуємо остаточний перелік обладнання, яке береться на обслуговування, перелік робіт, які необхідно проводити, графік відвідування Вашого підприємства і графік оплат за роботи. Всі ці домовленості обов'язково прописуються в договорі.

Як відбувається технічне обслуговування електрогосподарства


  1. В процесі укладання договору ми узгоджуємо остаточний перелік обладнання, яке береться на обслуговування, перелік робіт, які необхідно проводити, графік відвідування Вашого підприємства і графік оплат за роботи. Всі ці домовленості обов'язково прописуються в договорі.
  2. Після укладення договору наш Техвідділ готує «Сервісний паспорт підприємства» де детально описується все електрообладнання, яке береться на технічне обслуговування, та інша важлива інформація. У цьому ж паспорті знаходиться узгоджена система ТОР для Вашого електрогосподарства.
  3. За узгодженим графіком наші фахівці проводять узгоджений перелік робіт і по завершенні видають сервісний технічний звіт в електронному вигляді. При бажанні Замовника звіт передається на паперовому носії.

Чому вигідно обслуговуватися у спеціалізованій компанії

Заробітна плата штатного електрику + супутні витрати

150 000 грн. / Рік

  • Орієнтовна зарплата електрика середньої кваліфікації 8000 грн. / Міс. + Податки 40%
  • + Супутні витрати (навчання, медогляд, інструмент, робоче місце, спецодяг) - 10 000 грн. / Рік
  • + Щорічні електровимірювання 10 000 грн. / Рік. *
Проведення електрізмереній для підприємства середнього розміру коштує від 8-30 тисяч грн. Ми взяли середньо-мінімальне значення. При технічному обслуговуванні електрогосподарства - електровимірювання БЕЗКОШТОВНО.

Середня вартість технічного обслуговування електрогосподарства

60 000 грн. / Рік *

Середня вартість технічного обслуговування електрогосподарства може значно коливатися в залежності від кількості обладнання, стану обладнання і т.п., але в середньому це від 3000 - 5000 грн. щомісяця.

Чиста економія для Вашого підприємства

90 000 грн. / Рік *

ЕКОНОМІЯ ПІДПРИЄМСТВА

* З розрахунку вище наведених даних.

Підрахувавши економіку, Ви зрозумієте, що різниця штатного співробітника від сервісної компанії лише в тому, що штатний співробітник завжди на робочому місці, завжди отримує зарплату, незалежно від того, є для нього робота чи ні. А сервісна компанія, обслуговуючи обладнання і підтримуючи його в робочому стані, намагається не допускати аварій попереджаючи їх, щоб потім в «пожежному» режимі не вирішувати раптово виниклі питання. Мова, зрозуміло, не йде про головні енергетиках, тому що в їх зону відповідальності входить не тільки електроенергія, але і вся енергетична інфраструктура (тепло, вода, газ і т.п.). На виробничих підприємствах зі своїм електрогосподарством енергетик просто необхідний.

Нам довіряють

 

Офіційні ліцензії та дозволи

 

Замовити послугу


Зв'язатися з нами

 

Адреса: 02094 г. Киев ул. Магнітогорська 1, Бізнес-Центр «FIM Center Magnitogorskaya»
Міський: 044-501-3311 (20 каналів зв'язку)
Київстар: 098-501-3311
Vodafone МТС: 099-501-3311
Viber: 099-501-3311
Facebook: https://www.facebook.com/voltenergo220/
Skype: voltenergo220
Електронна адреса: 220@voltenergo.com.ua

Наші реквізити