• Графік роботи
  • Пн-Пт 9:00 - 17:30
  

Технічне обслуговування приватних КТП

 

Ясне і розумне ціноутворення

При узгодженні вартості обслуговування замовник отримує повну інформацію по переліку і режиму проведення робіт.

Роботи проводяться в зручний день і годину

Для того, щоб обов'язкові відключення при проведенні робіт не відбивалися на роботі підприємства - ми проводимо ремонт і у вихідні дні і в неробочий час.

Відповідальна і компетентна спеціалізована компанія

Вольт Енерго Групс володіє всіма необхідними дозволами і ліцензіями. Співробітники компанії проходять щорічне навчання і підтверджують кваліфікацію.

Широкий спектр енергопослуг

Компанія надає весь перелік послуг, який необхідний в електрогосподарстві до 10 кВ включно.

Електротехнічна компанія повного циклу

Вольт Енерго Групс. Ми виробляємо електрообладнання, монтуємо, підключаємо і забезпечуємо його технічне обслуговуємо електрообладнання від 0,4 до 10кВ включно.

Річне технічне обслуговування ПРИВАТНИХ КТП і ТП НА ДОГОВІРНОЇ ОСНОВІ (річне сервісне обслуговування)

Для приватних осіб , садових товариств – передбачені трансформаторні підстанції столбового (щоглового) виконання, які також включають в себе:

  • відсік високої напруги (запобіжники високовольтні ПКТ)
  • трансформатор масляний типу ТМ (ТМГ)
  • відсік низької напруги (ящик з автоматичними вимикачами / рубильниками, лічильниками споживачів)

Дане обладнання підлягає періодичному технічному обслуговуванню в комплексі.

Електротехнічна сервісна компанія ВОЛЬТ ЕНЕРГО проводить роботи як з комплексного обслуговування електрогосподарств підприємств і приватних осіб, так і технічне обслуговування окремих блоків електроустаткування.

Всі роботи з технічного обслуговування проводяться згідно нормативних документів та документів і вимог виробників обладнання. На базі перерахованих вище документів розробляється система ТОР (технічного обслуговування і ремонту) – яка і є базовим регламентом обслуговування електроустаткування.

Основні особливості обслуговування приватних КТП і ТП

Особливість перша
У приватних осіб, садових товариств, в більшості своїй, – встановлені трансформаторні підстанції столбового (щоглового) виконання, які також включають в себе:

  • відсік високої напруги (запобіжники високовольтні ПКТ)
  • трансформатор масляний типу ТМ (ТМГ)
  • відсік низької напруги (ящик з автоматичними вимикачами / рубильниками, лічильниками споживачів)

Дане обладнання підлягає періодичному технічному обслуговуванню в комплексі.

Якщо для підприємств обслуговування кожного відсіку можна спланувати окремо один від одного, то у випадку з щоглових КТП – необхідно обслуговувати всі відсіки одночасно.

Особливість друга
На підприємствах, як правило, навантаження на трансформатор в будь-який час року практично однакова і наступ зими або літа не сильно збільшує навантаження на трансформатор щодо навантаження, яку створює виробництво.

У випадку з приватним КТП або ТП потрібно враховувати, що основне навантаження на трансформатор значно збільшується взимку, тому що підключається обігрів житлових приміщень і влітку, тому що підключаються кондиціонери і багато переїжджають на літо на свої дачі.

У зв’язку з цим ми рекомендуємо своїм Клієнтам проводити обслуговування КТП не щомісяця або щокварталу, як на підприємствах, а кожні півроку – перед початком зими або початком літа.

Для приватних КТП або ТП проводяться такі ж регламентні роботи, як і для КТП підприємств.

У комерційній пропозиції детально описується які роботи і відповідно до яких нормативів передбачається проводити.

Додаткові роботи по електрообладнанню

(по необхідності)

 

  • Ліквідація наслідків аварій в електрощитах і електромережах
  • Аварійний ремонт компонентів електромережі будь-якої складності
  • Заміна та відновлення вийшов з ладу електрообладнання
  • Контрольні заміри показників електромереж
  • Ремонт і обслуговування пускового і комутаційного устаткування 
  • Прокладка нових кабельних ліній для підключення додаткових споживачів
  • Реконстркуція електрощитів і підготовка до підключення нових абонентів (окремий вступної автомат, облік електроенергії і розподілу)
  • Монтаж облікового і вимірювального обладнання
  • Організація повірки лічильників електроенергії і вимірювальних трансформаторів
  • Необ'ємні електромонтажні роботи - монтаж внутрішніх мереж
  • Монтаж і підключення електрощитового обладнання
  • Ремонт, модернізація і реконструкція електрощитового обладнання

Чому важливо проводити обслуговування КТП або ТП

 

1

Обслуговування мереж - обов'язок власника

Згідно з типовим договором про спільне використання технологічних електричних мереж - власник мереж зобов'язаний забезпечувати працездатний стан мереж, забезпечувати виконання попереджувальних робіт (дивіться Типовий договір про спільне використання технологічних електричних мереж в ПКЕЕ)
2

Обслуговування мереж - забезпечує працездатність електроустановок

Проведення технічного обслуговування і планових - попереджувальних робіт забезпечує підтримку працездатності електроустановок.
3

Обслуговування мереж - виключає (зменшує) фінансові втрати

Підтримка працездатності електроустановок забезпечує безперебійність роботи підприємств та, в зв'язку з цим, виняток фінансових втрат через простої. Якщо ж до електроустаткування Вашого підприємства підключені субабонентами, у яких прямі договори з енергопостачальними компаніями, в разі простою через відсутність електроенергії - фінансова відповідальність може лягти на плечі Вашого підприємства, тому що в договорах спільного споживання все досить детально прописано.
4

Обслуговування мереж - збільшує термін служби електрообладнання

Ігнорування планових заходів з ремонту та обслуговування електроустаткування призводить до скорочення терміну служби електроустановки

Скільки коштує технічне обслуговування КТП або ТП

Вартість технічного обслуговування залежить від 4 основних чинників

1

Кількість устаткування, яке обслуговує

Залежно від того, яка кількість електроустановок та електрообладнання Замовник передає на обслуговування змінюється і вартість. тому обсяг робіт з обслуговування і планово-попереджувальним заходам прямо пропорційний кількості ТП, силових трансформаторів, електрощитів та іншого обладнання, переданого на технічне обслуговування в нашу компанію.
2

Кількість планових виїздів для проведення робіт з обслуговування і регламенту проведених робіт

При узгодженні умов обслуговування з Замовником обов'язково узгоджується режим обслуговування і, відповідно, кількість виїздів на об'єкт. Кількість виїздів на об'єкт залежить не тільки від вимог ПКЕЕ, а й від реального технічного стану електрообладнання
3

Стан устаткування, яке обслуговує

Ціна річного технічного обслуговування електрогосподарства залежить також від стану переданого на обслуговування обладнання. Для того, щоб ціна була невисокою ми практикуємо наступний підхід. На початку ми наводимо електрогосподарство в хороше експлуатаційний стан, проводячи всі необхідні ремонтні роботи. Потім залишається тільки підтримувати технічне робочий стан обладнання проводячи планово-попереджувальні заходи.
4

Складність устаткування, яке обслуговує

Зрозуміло, обслуговування КТП 10 / 0,4 кВ серйозного виробничого підприємства не може коштувати так само, як обслуговування ГРЩ (ВРП). Залежно від складності устаткування бувають задіяні співробітники різної кваліфікації, що також впливає на ціну

Хто може проводити технічне обслуговування КТП або ТП

 

Проводити технічне обслуговування КТП або ТП, електрогосподарств і електроустановок можуть ті компанії, які мають відповідні спеціалізовані дозволу, ліцензії та сертифікати.

Кваліфікований персонал з IV і V групами допуску з електробезпеки

Щорічне навчання та підтвердження кваліфікації

Укомплектованість електроприладами і обладнанням з актуальних терміном повірки, обов'язково підтвердженими документально

Штат технічного відділу компанії «Вольт Енерго Групс» укомплектований інженерами-електриками різних спеціалізацій. Всі фахівці компанії мають 4 або 5 групами допуску, проходять щорічне навчання і підтверджують свою кваліфікацію.

Спектр вирішуваних завдань:
- від заміни електроапаратів до ремонту і обслуговування силових трансформаторів і КТП
- від заміни лічильників і трансформаторів до впровадження і обслуговування систем обліку ЛУЗОД та АСКОЕ.
- від проведення електровимірювань 0,4 кВ до проведення випробувань електроустаткування 10кВ

Компанія Вольт Енерго Групс, зрозуміло, має всі необхідні дозвільні документи та документами підтверджуючими нашу кваліфікацію:
- дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки
- ліцензією на виконання електромонтажних та пуско-налагоджувальних робіт
- сертифікованої в Укрметртестстандарті електролабораторій.

Етапи укладення договору

 

Зв'язатися з компанією

Зв'язатися c нами можна всіма доступними способами: телефон, Viber, Telegram, WhatsApp, месенджери. По електронній пошті, через чат на сайті, через Facebook. Нам можна робити заявки і у вихідні дні. Навіть якщо Ви зателефонуйте в неробочий час - наша СРМ-система запам'ятає Ваш телефон і в перший же робочий день - Вас набере наш фахівець.

Виїзд на об'єкт для оцінки стану обладнання (складання дефектної відомості)

Якщо Ваше електрогосподарство не дуже велике - то до Вас може відразу виїхати фахівець. У випадку з приватними КТП або ТП - наш фахівець відразу домовляється про безкоштовне виїзді на об'єкт Клієнта в межах Києва.

Узгодження попередньої вартості

Після виїзду на об'єкт (для невеликих електрогосподарств) наш фахівець зможе зорієнтувати Вас по вартості щомісячного обслуговування і надати комерційну пропозицію.

Укладення договору на технічне обслуговування електрогосподарства (електроустановок, електрощитів)

В процесі укладання договору ми узгоджуємо остаточний перелік обладнання, яке береться на обслуговування, перелік робіт, які необхідно проводити, графік відвідування Вашого підприємства і графік оплат за роботи. Всі ці домовленості обов'язково прописуються в договорі.

Як відбувається технічне обслуговування електрогосподарства


  1. В процесі укладання договору ми узгоджуємо остаточний перелік обладнання, яке береться на обслуговування, перелік робіт, які необхідно проводити, графік відвідування Вашого підприємства і графік оплат за роботи. Всі ці домовленості обов'язково прописуються в договорі.
  2. Після укладення договору наш Техвідділ готує «Сервісний паспорт підприємства» де детально описується все електрообладнання, яке береться на технічне обслуговування, та інша важлива інформація. У цьому ж паспорті знаходиться узгоджена система ТОР для Вашого електрогосподарства.
  3. За узгодженим графіком наші фахівці проводять узгоджений перелік та по завершенні видають сервісний звіт (в ел. Вигляді, а при бажанні Замовника на паперовому носії) з тим же переліком робіт і з рекомендаціями.

Нам довіряють

 

Офіційні ліцензії та дозволи

 

Замовити послугу


Зв'язатися з нами

 

Адреса: 02094 г. Киев ул. Магнітогорська 1, Бізнес-Центр «FIM Center Magnitogorskaya»
Міський: 044-501-3311 (20 каналів зв'язку)
Київстар: 098-501-3311
Vodafone МТС: 099-501-3311
Viber: 099-501-3311
Facebook: https://www.facebook.com/voltenergo220/
Skype: voltenergo220
Електронна адреса: 220@voltenergo.com.ua

Наші реквізити