• Графік роботи
  • Пн-Пт 9:00 - 17:30
  

Технічне обслуговування систем ЛУЗОД, АСКОЕ, АСТОЕ

 

Дізнайтеся ціну за 10 хвилин

Зателефонуйте, дайте відповідь на 5 запитань і дізнайтеся орієнтовну вартість за 10 хвилин

Впровадження систем обліку "Під Ключ"

Впроваджуємо системи обліку АСКОЕ, ЛУЗОД, асте "Під Ключ" - від розробки проекту до введення в промислову експлуатацію

Поетапна оплата

Не потрібно платити відразу велику передоплату. Ви платите за кожен етап - контролюючи результат.

Працюємо по всій Україні

Нами вже реалізовано понад 250 проектів по всій Україні.

Гарантійне та технічне обслуговування

12 місяців гарантії на впроваджені системи обліку. Проводимо абонентське і одноразове технічне обслуговування систем ЛУЗОД, АСКОЕ, АСТОЕ.

Технічне обслуговування систем ЛУЗОД, АСКОЕ, АСТОЕ

Системи обліку електроенергії ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) та асте (АСТОЕ), так само, як і будь-які багатокомпонентні системи вимагають спостереження і обслуговування.

Основними компонентами, з яких складається будь-яка система ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) та асте (АСТОЕ), є:

  • прилади обліку,
  • канали зв’язку,
  • які беруть і передавальні пристрої,
  • програмне забезпечення,
  • комп’ютерне обладнання (сервери).

При порушенні працездатності будь-який з цих складових – вся система перестає виконувати свою задачу. У зв’язку з цим, важко визначити, яка з цих складових більш пріоритетна.

Потрібно пам’ятати, що виробник лічильника – відповідає за лічильник, виробник модему-відповідає за модем, виробник ПО – відповідає
виключно за ПО.

Завдання технічного обслуговування – це працездатність всієї системи, незалежно від того, який компонент вийшов з ладу.

Саме комплексне технічне обслуговування і пропонує компанія Вольт Енерго.

АСКУЭ Сервис

 

Скількі коштує обслуговування системи обліку електроенергії та від чього залежить вартість?

Щоб розрахувати вартість обслуговування системи обліку електроенергії потрібна наступна інформація

  1. Яка у Вас система – ЛУЗОД, АСКОЕ, АСТОЕ?
  2. Яка кількість лічильників в вашої системі обліку та які це лічильники (виробник)
  3. Яка кількість модемів (шаф ЛУЗОД/АСКОЕ)
  4. Яка кількість виїздів потрібна на рік (мінімум 2 – максимум 12)
  5. Надається можливість віддаленого доступу
  6. Де теріторіально розташовані прилади обліку – для прорахунку транспортних витрат

Після того,як ця інформація буде отримана – наш інженер зможе зробить комерційну пропозицію по вартості обслуговування Вашої системи обліку електроенергії

Якщо озвучена вартість Вас влаштовує і Ви готові укладати договір на 12 місяців ( мінімальний термін договору обслуговування) – до Вас на об`ект приъзждаэ ынженер для обстеження та оцынкы фактичного стану обладнання.

Перед взяттям системи обліку електроенергії на обслуговування технічною службою Вольт Енерго, якщо буде необхідність, будуть дані рекомендації про оновлення обладнання або ПЗ, виконання яких зменшить вартість ТО.

Пысля проведення обстеження Вам надаетьсяє  договір на технічне обслуговування системи ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) або асте (АСТОЕ), де прописані всі заходи і звіти, які Ви будете отримувати в процесі обслуговування.

ВАЖЛИВО ВІДЗНАЧИТИ: Для тих компаній, у яких встановлена ​​система ЛУЗОД, при якій, вони не мають доступу до звітів – ми, в стандартному пакеті, обов’язково надаємо «режимні дні» і щомісячні звіти за показниками і споживання електроенергії.

Ми беремо на обслуговування не тількі ті системи, які впроваджували самі, але і системи інших інтеграторів.

Едина умова для систем АСКОЕ – система має бути побудована на базі програмного комплексу “ЕнергоЦентр”. Якщо Ваша АСКОЕ не на базі “ЕнергоЦентру” – ми зможемо встановити “ЕнергоЦентр”  або підключити Ваши лічильники до нашого серверу – тоді у Вас буде повновартістне АСКОЕ без витрат на закупивлю програмного комплексу

Важливість технічного обслуговування систем обліку електроенергії

Багато людей представляють групу технічного обслуговування, як «пожежну команду», яка працює за викликом при виникненні неполадок. Це не дуже правильно. Так, група технічного обслуговування, звичайно ж, повинна швидко реагувати на проблему, але

ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ – НЕ УСУНЕННЯ, А НЕДОПУЩЕННЯ ПРОБЛЕМ.

З цією метою Ваша система обліку електроенергії ЛУЗОД (ЛУЗОД), АСКОЕ (АСКОЕ) або асте (АСТОЕ), береться під постійне
спостереження. Крім віддаленого спостереження ми проводимо регламентні заходи, які дозволяють системі працювати довго і надійно.

У відділ АСКОЕ Вашої енергопостачальної компанії ми заявляємо, що система обліку електроенергії знаходиться у нас на обслуговуванні. З цього моменту, при виникненні будь-якої неполадки з системою обліку, до Вас не приходить інспектор з приписом і погрозами відключити в разі невиконання, а нам дзвонять з відділу АСКОЕ Вашої енергопостачальної компанії, сповіщають про те, що є неполадки в системі і ми ці неполадки усуваємо .

Підприємства, які ми обслуговуємо, не впізнають про 90% питань, що виникають по ЛУЗОД та АСКОЕ – так як ми їх вирішуємо віддалено, не відволікаючи головного енергетика або інженера.

Для ціноутворення обслуговування системи важливим також являється те – яке рішення було реалізовано Вашім підрядником для впровадження системи обліку електроенергії.

Простий приклад: Побудувати 2 канали зв’язку можна 2-ма способами. Перший-можна поставити ОДИН модем, в який вставляється 2 картки дозвону, і, відповідно, підтримується 2 канали зв’язку. Другий – можна поставити ДВА незалежних модему, кожен з яких підтримує тільки 1 канал зв’язку.

Мінус такого рішення – збільшується ціна комунікаційної шафи.

Плюс такого рішення – при виході з ладу одного модему, другий працює, тобто один канал зв’язку у вас зберігається. Якщо зберігся канал забезпечує зв’язок з енергопостачальною компанією – то другий канал зв’язку можна відновлювати в
досить спокійному режимі, якщо ж порушився канал зв’язку з енергопостачальною компанією, то відновлення зв’язку з постачальником електроенергії займе кілька хвилин, досить просто поміняти картки місцями, а другий канал відновлювати, знову ж таки в спокійному режимі. В цьому випадку – Ви не порушите режим передачі даних на енергопостачальну компанію і, відповідно, не будете мати проблем зі
штрафами і приписами.

Звідси випливає ще один мінус одне-модемного системи – в разі поломки Ви втрачаєте обидва канали зв’язку, з усіма наслідками, в разі несвоєчасного відновлення.

Обов’язковою умовою віддаленого супроводу системи ЛУЗОД (ЛУЗОД) та АСКОЕ (АСКОЕ) є надання нашій службі технічного обслуговування

  1. IP-адреси лічильника
  2. номер лічильника
  3. Номер дозвону до лічильника

Всі ці дані міститися в «Акті введення в дослідну експлуатацію ЛУЗОД (АСКОЕ)»

При виході з ладу системи ЛУЗОД (ЛУЗОД) або АСКОЕ (АСКОЕ) – відновлення Вам обійдеться набагато дорожче і довше за часом, ніж постійне спостереження за системою і усунення можливих неполадок до того, як вони стали аварією.

Режим оплати може бути як щоквартальним, так і щомісячним.

Якщо система обліку на Вашому підприємстві була впроваджена не нашої компанією – то перед тим, як оцінити вартість обслуговування на об’єкт обов’язково повинен виїхати наш сервіс-інженер. Його завдання – ревізія як існуючої системи в цілому, так і основних компонентів, зокрема.

Вартість виїзду і ревізії існуючої системи нашим сервіс-інженером потім віднімається з вартості річного обслуговування системи обліку електроенергії Вашого підприємства. Таким чином – у разі укладення договору на річне обслуговування – Ви нічого не втрачаєте.

Для отримання більш докладної інформації або типового комерційної пропозиції на обслуговування системи обліку електроенергії ЛУЗОД, АСКОЕ або асте, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.

Що робимо ми

 

Розробка та узгодження технічного завдання та проекту

1

Термін: до 30-ти робочих днів (якщо система не підпадає під п.3.9 ПКЕЕ)

Комплектація, виробництво і тестування обладнання

2

Строк: 7-15 роб. днів

Виконання монтажних робіт

3

Строк: 7-10 роб. днів

Виконання пусконалагоджувальних робіт

4

Строк: 5-10 роб. днів

Введення системи в дослідну експлуатацію

5

Строк: 10-15 роб. днів

Введення системи в промислову експлуатацію

6

Строк: 5-20 роб. днів *

Технічне обслуговування систем ЛУЗОД & АСКОЕ

Після завершення гарантійного терміну (12 місяців) при бажанні Замовника.
Детальніше про обслуговування

* не включає інтервал 1 місяць між введенням в дослідну експлуатацію і введенням в промислову експлуатацію згідно п.3.34 ПКЕЕ

Чому з нами надійно

 

ДОСВІД

більше 10-ти років на енергоринку України

ГАРАНТІЯ

12 місяців гарантії на виконані роботи

ОБСЛУГОВУВАННЯ

здійснюємо ТО систем обліку електроенергії

200 СИСТЕМ

Більше 200 систем впроваджених по всій Україні

Пропонуємо поетапну оплату

 

Для того, щоб замовник міг спокійно планувати витрати по впровадженню ЛУЗОД & АСКОЕ пропонуємо комфортні фінансові умови - поетапна оплата.

 

Етап 1

Оплата за проект

Етап 2

Оплата за підготовку, виробництво, тестування обладнання

Етап 3

Оплата за монтажні та пусконалагоджувальні роботи і введення системи в дослідну експлуатацію

Етап 4

Оплата за введення в промислову експлуатацію

Схема роботи

 

Заявка або дзвінок

Отримуємо заявку (дзвінок)

Розрахунок вартості

Спеціаліст зв'язується для розрахунку вартості
Виїзд фахівця - Безкоштовно

Оформлення договору

Надаємо комерційну пропозицію і погоджуємо договір

Приступаємо до роботи

Виконуємо роботу в зручні для замовника день і час

Здача роботи

Здаємо систему замовнику

Реалізовані проекти

 

* Більше про реалізовані проекти можна прочитати в розділі «Реалізовані проекти »

Офіційні ліцензії та дозволи

 

Замовити послугу


Статті наших фахівців про ЛУЗОД та АСКОЕ

 

Географія наших об'єктів

 

Вінниця та область, Дніпро (Дніпропетровськ) і область, Житомир і область, Запоріжжя та область, Івано-Франківськ та область, Київ і область, Кропивницький (Кіровоград) і область, Луцьк та область, Львів і область, Миколаїв і область, Одеса та область, Полтава і область, Рівне та область, Суми і область, Тернопіль та область, Ужгород та область, Харків і область, Херсон і область, Хмельницький і область, Черкаси і область, Чернігів і область, Чернівці та область.

География наших объектов

Зв'язатися з нами

 

Адреса: 02094 г. Киев ул. Магнітогорська 1, Бізнес-Центр «FIM Center Magnitogorskaya»
Міський: 044-501-3311 (20 каналів зв'язку)
Київстар: 098-501-3311
Vodafone МТС: 099-501-3311
Viber: 099-501-3311
Facebook: https://www.facebook.com/voltenergo220/
Skype: voltenergo220
Електронна адреса: 220@voltenergo.com.ua

Наші реквізити