• Графік роботи
  • Пн-Пт 9:00 - 17:30
  

Питання-відповідь по системам обліку електроенергії

 

Дізнайтеся ціну за 10 хвилин

Зателефонуйте, дайте відповідь на 5 запитань і дізнайтеся орієнтовну вартість за 10 хвилин

Впровадження систем обліку "Під Ключ"

Впроваджуємо системи обліку АСКОЕ, ЛУЗОД, асте "Під Ключ" - від розробки проекту до введення в промислову експлуатацію

Поетапна оплата

Не потрібно платити відразу велику передоплату. Ви платите за кожен етап - контролюючи результат.

Працюємо по всій Україні

Нами вже реалізовано понад 250 проектів по всій Україні.

Гарантійне та технічне обслуговування

12 місяців гарантії на впроваджені системи обліку. Проводимо абонентське і одноразове технічне обслуговування систем ЛУЗОД, АСКОЕ, АСТОЕ.

Список частих питань

* Натисніть на питання, що цікавить – відкриється відповідь

1. На підставі чого енергопостачальна організація вимагає установки ЛУЗОД (локальними устаткування збору та Обробка даних) або АСКОЕ (автоматична система комерційного обліку електроенергії)?

Підстава для вимоги установки системи ЛУЗОД (АСКОЕ) викладено в «Правилах користування електричною енергією» в пункті 3.35.

Цитата: «Об’єкт (кроме багатоквартірніх житлових будинків та населених пунктів) з прієднаною потужністю електроустановок 150 кВт и более та середньомісячнім ОБСЯГИ споживання за попередні 12 розрахункових періодів для діючіх електроустановок або заявленим ОБСЯГИ споживання електричної енергії для Нових електроустановок 50 тис.кВт.год и более має буті забезпечення локальних устаткуванням збору та Обробка даних у межах ПЕРІОДУ, визначеного для встановлення зазначеним ЗАСОБІВ обліку відповідно до договору. »

C 01.01.2016 р в силу увійшло постанову НКРЕКП № 2684 від 29.10.2016г. в якому пункт 3.35 наступні зміни:

«У пункті 3.35 :

после абзацу первого доповніті пункт новим абзацом іншим такого змісту:

«Об’єкт з прієднаною потужністю електроустановок до 150 кВт та середньомісячнім ОБСЯГИ споживання за попередні 12 розрахункових періодів для діючіх електроустановок або заявленим ОБСЯГИ споживання електричної енергії для Нових електроустановок до 50 тис. кВт · год может буті забезпечення ЛУЗОД електропередавальною організацією за власний рахунок, если це необходимо з технічних та / або економічних міркувань електропередавальної организации. ».

У зв’язку з ЦІМ абзацами другим – сьомий вважаті відповідно абзацами третім – восьмим;

абзац третій викластись в такій редакции:

«У разі Підключення Нових електроустановок середньомісячнім ОБСЯГИ споживання вважається заяв Споживачем ОБСЯГИ споживання електричної енергії. Если на об’єкті з прієднаною потужністю електроустановок 150 кВт и более впродовж трьох послідовніх розрахункових періодів середньомісячній ОБСЯГИ споживання електричної енергії ставити 50 тис. кВт · год и более, такий об’єкт має буті забезпечення ЛУЗОД. »;

абзац шостий віключіті.

У зв’язку з ЦІМ абзаци сьомий, восьмий вважаті відповідно абзацами шостим, сьомим. »

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


2. За чий рахунок повинна встановлюватися система ЛУЗОД (АСКОЕ)?


Цитата: «ПРАВИЛА Користування ЕЛЕКТРИЧНА енергією» пункт 3.8 абзац 5: Установлення (заміна) ЗАСОБІВ обліку електричної енергії та / або локального устаткування збору та Обробка даних віконується електропередавальною організацією або іншою організацією, яка має право на Виконання таких робіт, за рахунок власника відповідного обладнання , если Такі Дії вімагаються нормативно-правовими актами, або за рахунок организации, на вимоги (за ініціатівою) якої здійснюється установлення (заміна) розрахункового обліку.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


3. Від нас запитані субабоненти, у яких прямий договір з енергопостачальною компанією, але ставити їм обладнання для ЛУЗОД змушені ми. Наскільки це обгрунтовано?

Справа в тому, що при правильній організації комерційного обліку електроенергії та встановлення ЛУЗОД або АСКОЕ (АСКОЕ) по споживачеві потрібно зводити баланс. Якщо ваш облік встановлено на вводах електроустановки, а від вашої електроустановки запитані будь-які субабоненти, то вам, для визначення свого споживання електроенергії необхідно зі свого загального споживання електроенергії (сума споживання по вводах) віднімати споживання всіх ваших субабонентів, які підключені після вашого обліку ( суму споживання всіх субабонентів по площадці вимірювання).

Як приклад візьмемо житловий будинок, що належить певній організації. До нього підведена одна водопровідна труба. На вході цієї труби в будинок стоїть лічильник води, за який платить власник будинку. Так ось, щоб власник платив тільки за своє споживання води, необхідна установка лічильників у всіх квартирах. І тоді власник будинку підсумовує місячне споживання всіх квартир, забирає від споживання, яке показує загальний лічильник на вводі в будинок і, відповідно, отримує споживання на свої потреби. Якщо власник цього не зробить, він просто буде платити за тих абонентів, у яких немає лічильників. От і все.

Так що установка лічильників у субабонетов вигідна перш за все основного споживача (власнику електроустановки), в разі, якщо його облік знаходиться на вводах електроустановки і через його лічильник також враховується передача електроенергії та іншим субабонентам.

У нашій практиці досить багато випадків, коли субабоненти погоджувалися частково покривати витрати прямих абонентів – в либом випадку це результат домовленостей і доброї волі субабонентами, тому що відшкодування витрат на субабонентів не передбачено законодавчо.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


4. Чим відрізняється АСКОЕ від ЛУЗОД?

Якщо коротко – система ЛУЗОД функціонально корисна тільки енергопостачальної організації, так як вона передає дані з лічильників Вашого підприємства енергопостачальної компанії. При впровадженні системи АСКОЕ, дані з лічильників передаються і енергопостачальної компанії і Вам.

Після впровадження системи ЛУЗОД – ви виконали вимогу енергопостачальної організації та забезпечили їх даними з ваших лічильників. Встановлене обладнання передає дані на комп’ютер енергопостачальної компанії, для вас же нічого не змінюється – ви як і раніше знімаєте показання вручну, також вручну заповнюєте протоколи режимного дня, також, як до установки ЛУЗОД, ризикуєте платити штрафи на перевищення лімітів і граничної потужності. Позитивно одне – вас не відключать через відсутність ЛУЗОД.

Після впровадження АСКОЕ – ви виконали вимогу енергопостачальної компанії і забезпечили даними не тільки їх, але і себе. На ваш комп’ютер передаються не тільки дані лічильників, а й більш розгорнута інформація по вашим електромереж.

Крім даних з лічильників, ви отримали ряд серйозних переваг:

  • Можливість контролювати ліміти споживання
  • Можливість контролювати граничну потужність
  • Можливість контролювати роботу підприємства в неробочий час
  • Можливість контролювати якість електроенергії підприємства
  • Можливість своєчасно визначити неполадки в роботі підприємства
  • Можливість виявити несанкціонований відбір електроенергії
  • «Режимний день» – одним натисканням кнопки
  • Можливість зберігати і аналізувати архів споживання електроенергії за останні 3 роки
  • Можливість підключення до системи облік інших енергоносіїв, витрата води, газу і т.п.

Важливо

Ви отримуєте можливість купувати електроенергію на Енергоринку безпосередньо

І ще багато інших можливостей прямо або побічно впливають на ефективне управління, як мережами, так і підприємством в цілому.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


5. Чи можна ЛУЗОД переробити в АСКОЕ?

Якщо у Вас вже стоїть ЛУЗОД, то його можна перебудувати в АСКОЕ. Для цього потрібно додати устаткування, встановити на ваш комп’ютер програмне забезпечення для АСКОЕ і зробити невелику пусконаладку діючої системи ЛУЗОД. АСКОЕ Ви можете встановити для себе – не обов’язково його реєструвати в енергопостачальних компаній, тому що реєстрація АСКОЕ заново – потягне за собою новий проект, узгодження, атестацію та інше.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


6. Чи можна маючи ЛУЗОД для комерційного обліку, поставити АСКОЕ для технічного (внутрішнього обліку)?

Так. І при цьому не потрібно узгоджувати проект з енергопостачальною організацією. Ми, як підрядники, розробляємо проект для узгодження з Вами, замовником, безкоштовно.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


7. Скільки потрібно доплатити щоб перетворити ЛУЗОД в АСКОЕ?

Якщо не потрібно заново розробляти проект і його погоджувати, то сума складається з трьох доданків. Орієнтовні ціни – такі:

  1. Доп.переоборудованіе шаф ЛУЗОД – близько 2000 -3000 грн. на кожну шафу ЛУЗОД *
  2. Програмне забезпечення . Для 2-х лічильників – 3900 грн, для 5-ти лічильників – 6900 грн, від 6 до 10-ти лічильників -10900,00 грн. *
  3. Пусконалагоджувальні роботи – від 1500 – 3500 грн.

* – ціни орієнтовні станом на 01.06.2015г.

Наявність АСКОЕ – обов’язкова умова, без якого споживач не зможе купувати самостійно дешевшу електроенергію на Енергоринку або продавати свою сгенерированную електроенергію за «зеленим тарифом».

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


8. Наскільки АСКОЕ дорожче ЛУЗОД?

Якщо в систему буде включено до 5-ти лічильників – різниця між ЛУЗОД та АСКОЕ 10-12 тис. Грн .. АСКОЕ дорожче. АСКОЕ для 6-10 лічильників дорожче ЛУЗОД на теж кількість лічильників на 15-17 тис.грн., АСКОЕ на 10-20 лічильників дорожче ЛУЗОД на 23-25 тис. Грн. В основному ціна зростає через вартість Програмного комплексу «ЕНЕРГОЦЕНТР», ціна на який залежить від кількості підключаються до системи лічильників

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


9. Якщо у мене ПО АСКОЕ на 5 лічильників, а мені в систему потрібно підключати ще 4 – я повинен купувати нову програму для АСКОЕ?

Ми довго підбирали основне Програмне забезпечення для впровадження систем обліку і зупинилися на ПО «ЕНЕРГОЦЕНТР» з багатьох причин ( детально про ВО «ЕНЕРГОЦЕНТР» можна прочитати ТУТ ). Одним з основних переваг ПО ЕНЕРГОЦЕНТР якраз і є те, що для того, щоб збільшити кількість «вичитувати» лічильників не потрібно купувати нову програму на більшу кількість лічильників, а досить доплатити різницю і розширена програма буде встановлена на Ваш сервер.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


10. Чи можна реконструювати або модернізувати вже стоїть систему АСКОЕ і що це в себе включає?

Швидше за все можна говорити про модернізацію системи АСКОЕ, так як на багатьох підприємствах встановлена ​​система АСКОЕ з використанням застарілого обладнання, яке не забезпечує належного рівня інформації як споживачеві, так і енергопостачальної організації. Ми найчастіше стикаємося з тим, що встановлене програмне забезпечення вийшло з ладу або морально застаріло, а компанія-розробник або компанія-інтегратор не оновлюється цю програму – в результаті чого система перестала передавати дані. Так як відношення до ЛУЗОД (АСКОЕ) у різних енергокомпаній різний, то таким чином можна дуже довго і щасливо працювати. Але, як правило, коли енергокомпанії задаються метою привести все в порядок (іноді через кілька років) – починає виявлятися багато проблем вже не тільки з ПО, але і з передавальним і перетворює обладнанням.

 

Якщо у замовника з’являється необхідність модернізувати свою систему АСКОЕ, то ми, перш за все, вивчаємо встановлене обладнання, перевіряємо можливість його використання в модернізованої системі і -якщо воно придатне – то ми використовуємо його, щоб скоротити витрати Замовника. Що стосується ПО – то ми в будь-якому випадку використовуємо ВО «

ЕНЕРГОЦЕНТР », так як в цій програмі ми впевнені – вона оновлюється, підтримується, вона надійна, сучасна і багатофункціональна

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


11. Чи потрібно повторно робити атестацію системи АСКОЕ та з якою періодичністю?

Згідно з постановою НКРЕКП №2684 від 29.10.2015 р, яке увійшло в силу 01.01.2016 р метрологічна оттестація ПЕРЕСТАЛА біть ОБЯЗАТЕЛЬНОЙ при введенні системе АСКОЕ в промислову експлуатацію. Відповідні зміни вже внесені в пункт 3.14 ПКЕЕ

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


12. Наша система не введена в промексплуатацію – чим це загрожує і що робити в такому випадку?

Робота по впровадженню ЛУЗОД (АСКОЕ) вважається завершеною після здачі її в промислову експлуатацію. Поки система не здана в пром.експлуатацію – вона недійсна, а це значить, то загроза санкцій з боку енергопостачальної компанії зберігається. Рекомендуємо, як можна швидше ініціювати цей етап – так як він триває мінімум 20 робочих днів, а стільки часу Вам можуть не надати при виписці приписи

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


13. Яке гарантійне і післягарантійне обслуговування пропонує компанія Вольт Енерго?

Ми надаємо 12 місяців гарантії на встановлені системи ЛУЗОД або АСКОЕ. Відлік починається з дня здачі системи в промислову експлуатацію, але не більше 14 місяців з дня введення системи в дослідну експлуатацію.

Після завершення терміну гарантії можливо три варіанти післягарантійного обслуговування.

  1. Абонентське обслуговування. При цій схемі клієнт платить щомісяця певну суму, наші фахівці обслуговують і спостерігають систему відповідно до умов післягарантійного обслуговування.
  2. Обслуговування в разі потреби: При виникненні будь-якої проблеми клієнт інформує нас про неполадку залишивши електронну заявку в «Техпідтримку» або зателефонувавши – ми виїжджаємо і усуваємо проблему. В такому випадку Замовник сплачує за час роботи інженера на об’єкті

Якщо проблему можна вирішити телефонним консультуванням – це безкоштовно

  1. Віддалене обслуговування: Якщо Замовник дозволяє нам зробити виділений канал зв’язку, то ми здійснюємо технічну підтримку безкоштовно. Якщо ми виявляємо нерозв’язних віддалено або телефонним консультуванням проблему – самі дзвонимо замовнику, попереджаємо про проблему і він приймає рішення про виклик нас на об’єкт

Своїм клієнтам ми рекомендуємо ДРУГИЙ ВАРІАНТ, тому що застосовується нами обладнання надійно і довговічно, відповідно, проблеми виникають вкрай рідко, а значить платити щомісяця абонплату сенсу не має.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


14. Чи можливо віддалене обслуговування системи? Як це відбувається і скільки коштує?

Це можливо, але для цього потрібно спочатку налаштувати канал зв’язку з Вашими приладами обліку та обладнанням ЛУЗОД. Але в будь-якому випадку – перш ніж взяти систему обліку електроенергії на обслуговування – необхідно, щоб її обстежував наш інженер. За результатами обстеження і буде прийнято рішення-небудь ми візьмемо її на обслуговування в існуючому вигляді, або ми порекомендуємо провести певні заходи, для приведення системи в той стан, за яке ми надалі зможемо відповідати.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


15.Предпріятія нашого холдингу розташовані на території всієї України – чи можна отримувати дані по споживанню централізовано в головному офісі (керуючому офісі)?

Звичайно. У нас достатньо досвіду побудови систем АСКОЕ для агрохолдингів, підприємства яких розміщені по всій країні. Крім того, ми впровадили систему АСКОЕ для мережевих супермаркетів з висновком даних з 78 обласних і районних центрів на комп’ютери головного енергетика і технічного директора, що відразу ж давало їм повну картину не тільки про споживання, але і в цілому про стан електричної мережі їх компанії. За результатами впровадження системи деякі наші Замовники стали економити досить вагомі кошти, за рахунок тієї ж компенсації реактивної потужності, коригування режиму виробництва та переведення її на низький тариф. У 2-х випадках, було виявлено несанкціонований відбір електроенергії.

Якщо використовувати систему АСКОЕ не тільки для обліку електроенергії, але скористатися наданими системою даними хоча б на 50%, коригуючи роботу підприємства – то Ви відразу зрозумієте, що витрати на впровадження системи тонуть в тих засобах, які Ваше підприємство заощадить. І зрозуміло, чим більше підприємство – тим серйозніше економія.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


16. Економічна вигода від встановлення АСКОЕ?

Основні вигоди наступні:

  1. Можливість укладення договору з незалежними постачальниками
  2. Можливість перебудувати свій виробничий цикл з урахуванням тарифів. Нічні тарифи в 3 рази менше денних , тому (там де це можливо) найбільш енергоємні процеси переносять на ніч – таким чином серйозно заощаджуючи на електроенергії
  3. Можливість вживати заходів для уникнення ситуацій, які можуть привести до штрафів. Ви стежите за місячним споживанням і не допускаєте перевитрати лімітів. Ви стежите за граничними потужностями – і також не допускаючи «перебору» – не даєте можливість штрафувати Ваше підприємство.
Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


17. Чи відрізняються умови введення ЛУЗОД АСКОЕ в різних ОблЕнерго?

Практично немає, тому що всі енергопостачальні компанії працюють строго по правилам НКРЕ. Можуть бути різні лише ціни на параметризацію і вхідний контроль лічильників і список рекомендованих лічильників, тому що підбір лічильників залежить від того, в якому протоколі необхідно передавати інформацію в енергопостачальну компанію.

А все, що стосується документів – порядок єдиний.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


18. У яких обленерго працює компанія Вольт Енерго?

Наша компанія має реалізовані проекти практично у всіх областях України. Працювали майже з усіма ОблЕнерго. Крім того є реалізовані проекти, де постачальником електроенергії виступає «Укрзалізниці», «Регіональні Мережі», компанії малої гідроенергетики.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


19. Вирішили ставити ЛУЗОД (АСКОЕ) – з чого починати?

У різних ОблЕнерго по різному. Але в 80% випадків починати потрібно з договору з енергопостачальною компанією, про те, що Ваше підприємство буде встановлювати систему обліку ЛУЗОД (АСКОЕ), а енергопостачальна компанія зобов’язана БЕЗКОШТОВНО сприяти в цьому зі свого боку. Після підписання цього договору необхідно написати лист з проханням надати технічні рекомендації для установки ЛУЗОД (АСКОЕ). Після отримання технічних рекомендацій можна починати проектування. Весь інший порядок докладно описаний в «Комплексі робіт ЛУЗОД АСКОЕ».

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


20. Яке обладнання потрібно міняти для установки системи ЛУЗОД?

Лічильники : Необов’язково установка ЛУЗОД (АСКОЕ) пов’язана з заміною лічильників і трансформаторів. Якщо Ваші лічильники забезпечені інтерфейсами і підтримують передачу даних, то швидше за все, їх ніхто не попросить замінити. Але якщо у Вас застарілі моделі, без модуля передачі даних, то обов’язково потрібно буде тихий замінити.

Трансформатори струму: Зараз дуже часто потрібна заміна трансформаторів струму на трансформатори класом точності менш 0,5s. Крім того, якщо термін повірки на ваші трансформаторі струму закінчився – потрібно буде обов’язково перевіряти трансформатори струму в органах УкрЦСМ

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


21. Якщо конфліктні лічильники з класом точності 0,5 s?

Якщо приєднана потужність (за договором) вище 550 кВт, то, як правило, вимагають встановлювати лічильники класом точності 0,5s.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


22. Чи обов’язково потрібно перевіряти трансформатори при установці ЛУЗОД?

Тільки якщо термін повірки закінчився. Без нової перевірки інспектор не опломбує вузол обліку. А без цього здати систему в експлуатацію не можна

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


23. Замикає Ваша компанія договору на технічне обслуговування систем ЛУЗОД та АСКОЕ?

По-перше наша компанія, після введення системи в промислову експлуатацію надає 1 рік безкоштовного гарантійного обслуговування. Після завершення терміну гарантійного обслуговування, за бажанням Замовника, ми укладаємо договір на абонентське технічне обслуговування. Вартість Абонобслуговування визначається в кожному випадку окремо і залежить від декількох факторів: кількість лічильників, відстань, можливість віддаленого обслуговування системи і т.п. Окремо хочу зауважити, що ми беремо на технічне обслуговування не тільки системи встановлені нашою компанією, але і системи впроваджені іншими компаніямі, разумеетс після вивчення стану встановленого обладнання.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


24. Якими метрологічними показниками повинна володіти АСКОЕ?

Відносна похибка вимірювання і час рассинхронизации. Ці показники обов’язково повинні бути в свідоцтві про метрологічну атестацію. Значення показників визначені в ІКО. Якщо чогось немає, або з системою або з постачальником АСКОЕ «щось не те».

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


25. Чи треба проводити метрологічну атестацію АСКОЕ?

З 01.01.2016г. згідно з постановою НКРЕКП №2684 «Про внесення змін до ПКЕЕ» – текст про обов’язкове проведення метрологічної атестації виключений з п.3.14 ПКЕЕ

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


26. Хто може забезпечити повірку лічильника електроенергії?

«Вибір организации, на якові будут покладені повноваження по забезпечення періодічної повірки ЗАСОБІВ обліку, Належить до компетенції споживача електричної енергії.

Такоже слід Зазначити, что категорія «забезпечення періодічної повірки ЗАСОБІВ обліку електроенергії» – це ПЕРЕЛІК організаційніх та технічних ЗАХОДІВ (укладання договору относительно проведення повірки; демонтаж, транспортування, монтаж ЗАСОБІВ обліку та ін.), Які необходимо здійсніті власнику ЗАСОБІВ обліку електричної енергії або уповноваженій ним организации, для передачі ЗАСОБІВ обліку до организации, яка має повноваження на проведення повірки. »

Лист НКРЕ 25.02.2005 N 05-33-18 / 922 «Щодо Надання роз’яснень»

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


27. Які лічильники можна застосовувати?

«Для розрахунків за ЕЛЕКТРИЧНА Енергію могут використовуват будь-які засоби обліку, внесені до Державного реєстру ЗАСОБІВ вимірювальної техніки, допущених до! Застосування в Україні. У тому випадка, если працівники РЕМ будут наполягаті на встановленні питань комерційної торгівлі тіпів ЗАСОБІВ обліку, Такі Дії могут буті розцінені як зловжівання монопольним становищем на Сайти Вся постачання електричної енергії та Порушення пункту 3.4.1 Умов та Правил Здійснення підпріємніцької ДІЯЛЬНОСТІ з постачання електричної енергії за регульованості тарифом, затверджених постановою Национальной КОМІСІЇ по вопросам регулювання Електроенергетика України від 13 червня 1996 року N 15/1, согласно з Яким ліцензіат повинен діяті согласно Із законодавством України та інш ними нормативними документами. »

Лист НКРЕ 17.02.2005 N 05-39-11 / 812 «Щодо Надання роз’яснень»

АЛЕ ЧИ ПОТРІБНО Не плутати ПРОСТУ ЗАМІНУ ЛІЧИЛЬНИКА З ЗАМІНОЮ ЛІЧИЛЬНИКА ПІД АСКОЕ АБО ЛУЗОД, Т.к. СЧЕТЧИК, КРІМ ТОГО, ЩО ПОВИНЕН ВВАЖАТИ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ, ПОВИНЕН МАТИ ЗДАТНІСТЮ ПЕРЕДАВАТИ ЇЇ НА СЕРВЕР. А ДЛЯ ЦЬОГО ВІН ПОВИНЕН МАТИ ВІДПОВІДНІ ИНТЕРФЕЙС. ТОМУ В РАЗІ ВИМОГ енергопостачальною організацією до лічильника ДЛЯ ЛУЗОД АБО АСКОЕ ЦЕЙ ПУНКТ не застосовуючи.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


28. Потрібно-чи брати технічні умови (вимоги, рекомендації) в енергопостачальній організації при установці АСКОЕ?

згідно ПКЕЕ П.3.8.ПКЕЕ »Електропередавальна організація відповідно до Вибраного Споживачем увазі тарифу Із Переліку, передбачення нормативно-правовими актами НКРЕ, та вимог нормативно-технічних документів относительно организации комерційного обліку має Запропонувати споживачу ПЕРЕЛІК розрахункових ЗАСОБІВ обліку електричної енергії та вимірювання Величини спожіваної електрічної потужності з числа внесених до Державного реєстру ЗАСОБІВ вимірювальної техніки, а такоже ПЕРЕЛІК каналів зв’язку, Якими має Забезпечувати передача информации относительно обліку, тому чіслі форматів представлення Даних относительно забезпечення возможности зчітування Даних з ЗАСОБІВ обліку електричної енергії та / або локального устаткування збору и Обробка даних.

У рекомендаціях относительно Вибори розрахункових ЗАСОБІВ обліку електричної енергії та обладнання, Яким має Забезпечувати передача информации относительно обліку електричної енергії електропередавальна організація має враховуваті можлівість об’єднання локального устаткування збору і обробка даних до єдину автоматизованого систему обліку електричної енергії.

На Основі рекомендацій споживач розробляє технічне завдання на встановлення (заміну) розрахункового обліку, Пожалуйста погоджується електропередавальною організацією. На Основі погодження технічного завдання на встановлення (заміну) розрахункового обліку Проектною організацією за договором Із Споживачем розробляється робочий проект встановлення розрахункових ЗАСОБІВ обліку електричної енергії та / або локального устаткування збору и Обробка даних (далі – робочий проект).

Встановлення согласно погодження електропередавальною організацією РОбочий проекту ЗАСОБІВ обліку електричної енергії та / або локального устаткування збору та Обробка даних, а такоже забезпечення програмами доступу для зчітування информации та параметризації багатофункціональніх Електрон ЗАСОБІВ обліку віконується за рахунок споживача електропередавальною організацією або іншою організацією, яка має право на Виконання таких робіт.

У разі встановлення на территории споживача розрахункових ЗАСОБІВ обліку електричної енергії організацією, яка має право на Виконання таких робіт, но НЕ є електропередавальною організацією, споживач має Забезпечити безперешкодній доступ відповідальніх представителей постачальника за регульованості тарифом (електропередавальної організації) для контролю правільності Підключення и Перевірки роботи Встановлення ЗАСОБІВ обліку. »

Але, якщо є необхідність вирішити питання введення системи в роботу швидше, наша компанія узгоджує всі вимоги енергопостачальної компанії з Замовником на стадії узгодження проекту, не чекаючи техрекомендацій

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


29. Чи може споживач відмовитися від типу лічильника, встановленого енергопостачальною організацією?

Практично важкоздійснюване завдання. Можливо тільки в разі, якщо встановлюється прилад обліку не дозволяє враховувати електроенергію за обраним Вами тарифу.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


30. Чи може енергопостачальна організація нав’язати тип лічильника споживачу, який встановлює лічильник за свій рахунок?

У разі установки лічильника у споживача, енергопостачальна організація може рекомендувати тип лічильника, нав’язати немає. Якщо лічильник в Держреєстрі та його метрологічні характеристики відповідають ПУЕ, тоді споживчі властивості лічильника визначає споживач. Але, якщо лічильник передбачається встановити на підстанції енергопостачальної організації, тоді шансів відмовитися практично немає. Є ще одне АЛЕ, найголовніше. Якщо обраний Вами лічильник, не забезпечує передачу даних (в системі ЛУЗОД-АСКОЕ) в необхідному для енергопостачальної компанії формате- лічильник схвалений не буде, тому що встановлене в енергопостачальній компанії програмне забезпечення не зможе їх вичитувати.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


31. Чим відрізняються лічильники класу 1.0 і 0.5 крім точності?

Відмінності зводяться до чутливості і електромагнітної сумісності. Якщо говорити доступною мовою, то лічильник класу точності 0,5 або 0,5s може порахувати те, що не вважатиме лічильник класом точності 1,0

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


32. Чи є система комерційного обліку електроенергії в яку можна підключати багатофункціональні лічильники електроенергії різних виробників?

Звичайно. Система збору даних з багатофункціональних лічильників електроенергії на базі ПО «енергоцентр» може використовувати багатофункціональні лічильники електроенергії наступних фірм-виробників: ITRON (ACTARIS), ELSTER METRONICA, EMH, LANDIS & GYR, ELGAMA ELEKTRONIKA, ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД, КИЇВПРИЛАД, НІК, ЕЛВІН, практично всі представлені на ринку України. Саме з цієї причини наша компанія зупинила свій вибір на ПО «ЕНЕРГОЦЕНТР»

Якщо Ви не знайшли відповіді на своє питання – відправте звідси ж нам його в електронному вигляді зі своїм з емейл – ми Вам обов’язково відповімо.

Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання або він був не повним – введіть свій номер телефону і наш фахівець зв’яжеться з Вами.

Подивіться в нашій рубриці «Питання-відповідь» - можливо там є відповідь на Ваше питання або залиште телефон і Вам передзвонить наш Спеціаліст і відповість на Ваше питання


Що робимо ми

 

Розробка та узгодження технічного завдання та проекту

1

Термін: до 30-ти робочих днів (якщо система не підпадає під п.3.9 ПКЕЕ)

Комплектація, виробництво і тестування обладнання

2

Строк: 7-15 роб. днів

Виконання монтажних робіт

3

Строк: 7-10 роб. днів

Виконання пусконалагоджувальних робіт

4

Строк: 5-10 роб. днів

Введення системи в дослідну експлуатацію

5

Строк: 10-15 роб. днів

Введення системи в промислову експлуатацію

6

Строк: 5-20 роб. днів *

Технічне обслуговування систем ЛУЗОД & АСКОЕ

Після завершення гарантійного терміну (12 місяців) при бажанні Замовника.
Детальніше про обслуговування

* не включає інтервал 1 місяць між введенням в дослідну експлуатацію і введенням в промислову експлуатацію згідно п.3.34 ПКЕЕ

Чому з нами надійно

 

ДОСВІД

більше 10-ти років на енергоринку України

ГАРАНТІЯ

12 місяців гарантії на виконані роботи

ОБСЛУГОВУВАННЯ

здійснюємо ТО систем обліку електроенергії

200 СИСТЕМ

Більше 200 систем впроваджених по всій Україні

Пропонуємо поетапну оплату

 

Для того, щоб замовник міг спокійно планувати витрати по впровадженню ЛУЗОД & АСКОЕ пропонуємо комфортні фінансові умови - поетапна оплата.

 

Етап 1

Оплата за проект

Етап 2

Оплата за підготовку, виробництво, тестування обладнання

Етап 3

Оплата за монтажні та пусконалагоджувальні роботи і введення системи в дослідну експлуатацію

Етап 4

Оплата за введення в промислову експлуатацію

Схема роботи

 

Заявка або дзвінок

Отримуємо заявку (дзвінок)

Розрахунок вартості

Спеціаліст зв'язується для розрахунку вартості
Виїзд фахівця - Безкоштовно

Оформлення договору

Надаємо комерційну пропозицію і погоджуємо договір

Приступаємо до роботи

Виконуємо роботу в зручні для замовника день і час

Здача роботи

Здаємо систему замовнику

Реалізовані проекти

 

* Більше про реалізовані проекти можна прочитати в розділі «Реалізовані проекти »

Офіційні ліцензії та дозволи

 

Замовити послугу


Статті наших фахівців про ЛУЗОД та АСКОЕ

 

Географія наших об'єктів

 

Вінниця та область, Дніпро (Дніпропетровськ) і область, Житомир і область, Запоріжжя та область, Івано-Франківськ та область, Київ і область, Кропивницький (Кіровоград) і область, Луцьк та область, Львів і область, Миколаїв і область, Одеса та область, Полтава і область, Рівне та область, Суми і область, Тернопіль та область, Ужгород та область, Харків і область, Херсон і область, Хмельницький і область, Черкаси і область, Чернігів і область, Чернівці та область.

География наших объектов

Зв'язатися з нами

 

Адреса: 02094 г. Киев ул. Магнітогорська 1, Бізнес-Центр «FIM Center Magnitogorskaya»
Міський: 044-501-3311 (20 каналів зв'язку)
Київстар: 098-501-3311
Vodafone МТС: 099-501-3311
Viber: 099-501-3311
Facebook: https://www.facebook.com/voltenergo220/
Skype: voltenergo220
Електронна адреса: 220@voltenergo.com.ua

Наші реквізити